REGULAMIN KORZYSTANIA Z USŁUG VPBX.PL - 2017-03-10


Założenia

  • 1. Usługa VPBX wykonywana jest przez firmę Messageroute Ltd, zarejestrowaną w Anglii i Walii pod numerem 6976819. Dane kontaktowe naszej firmy znajdują się w zakładce "O Nas"
  • 2. Założenie konta VPBX wraz z zaakceptowaniem tego regulaminu powoduje zawarcie umowy;
  • 3. VPBX jest w dalszym ciągu w fazie testów beta co oznacza że mogą się zdarzyć przerwy, niedoskonałości oraz błędy w działaniu usług;
  • 4. VPBX nie zapewnia dostępu do numerów alarmowych. Klient zobowiązany jest konfiguracji swojego sprzętu tak, aby połączenia na numery alarmowe były wykonywane przez operatorów stacjonarnych, zapewniających dostęp do telefonów alarmowych;


Opłaty

  • 1. VPBX operuje w systemie przedpłaconym. Opłaty za wszelkie usługi pobierane są z konta przedpłaconego Klienta;
  • 2. Wszelkie ceny podane na naszych stronach są cenami bez podatku VAT chyba, że jest to wskazane inaczej. Podatek VAT, w wysokości 20% (Obowiązujący w Wielkiej Brytanii) odliczany jest przy dokonywaniu płatności.
  • 3. Opłaty za połączenia telefonicze naliczane są sekundowo. Całkowity koszt połączenia zaokrąglany jest do pełnego grosza w górę;
  • 4. Koszt wykonania płatności w systemia Paypal ponosi kupujący.
  • 5. Klient ma prawo do wycofania swoich środków z konta przedpłaconego. VPBX może naliczyć koszty związane z wykonaniem zwrotu środkoów w wysokości do 10% salda ale nie mniej niż 5GBP.
  • 6. Koszt za połączenia obliczany jest na podstawie prefiksu numeru. VPBX Zastrzega sobie prawo do uaktualniania tabeli prefiksów bez informowania o tym Klienta.
  • 7. VPBX ma prawo do zmiany cen za połączenia ze skutkiem natychmiastowym. Klient będzie powiadomiony o zmianach za pośrednicwem poczty email;
  • 8. Klient ma prawo do otrzymania rekompensaty za przerwy w dostępie do usług powstałych z winy VPBX, trwających dłużej niż 12 godzin w wysokości 1/30 opłaty abonanemtowej;


Polityka Bezpieczeństwa

  • 1. Usługi telefonii internetowej VoIP są jedną z usług szczególnie narażonych na nadużycia. Klient zobowiązany jest do używania mocnych haseł do swoich kont VoIP. Zalecane jest używanie haseł generowanych przez nasz system.
  • 2. W razie wykrycia nadużyć na koncie Klienta, VPBX zastrzega sobie prawo do zablokowania konta Klienta;
  • 3. Klient zobowiązany jest do niepowierzania haseł osobom trzecim. VPBX nie ponosi odpowiedzialności za straty powstałe w wyniku powierzenia haseł osobom trzecim lub przez nieostrożne przechowywanie haseł do kont VPBX;
  • 4. Klient zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia swojej sieci. W przypadku stwierdzenia nieuprawnionego dostępu do swojej sieci przez osoby trzecie lub do urządzeń, stron internetowych VPBX, Klient zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia o tym fakcie VPBX
  • 5. Za szkody powstałe przez włamania lub inny nieuprawniony dostęp do sieci lub konta Klienta odpowiada Klient.
  • 6. Zalecane jest ustawienie limitów dziennych i miesięcznych na poszczególne telefony a także dla całego konta


Prywatność

  • 1. VPBX nie udostępnia danych osobom trzecim;
  • 2. Wszelkie wrażliwe dane Klientów przechowywane są w bazie danych w formie niejawnej;
  • 3. VPBX pozwala na używanie prezentacji CLI numerów nie należących do VPBX po przeprowadzeniu ich weryfikacji;
  • 4. VPBX gromadzi dane potrzebne do poprawnego działania usługi oraz te, wynikające z obowiązków nałożonych przez odpowiednie organy państwowe i dokumenty prawne;
  • 5. W celu poprawnego działania stron, VPBX wykorzystuje pliki Cookies (ciasteczka);
  • 6. VPBX nie nagrywa rozmów telefonicznych, chyba że zostało to zlecone przez Klienta;
  • 7. VPBX jest administratorem danych osobowych podanych w procesie rejestracji oraz tych podanych podczas użytkowania usług;


Reklamacje

  • 1. Reklamacje dotyczące nieprawidłowości działania usług lub niepoprawnego naliczania kwot za wykonane usługi mogą być zgłaszane drogą listowną, telefoniczą lub email;
  • 2. Reklamacje można wnieść w ciągu 12 miesięcy, licząc od końca miesiąca, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu usług lub od dnia, w którym usługa została nienależycie wykonana lub miała być wykonana, albo w ciągu 12 miesięcy od dnia doręczenia faktury zawierającej nieprawidłowe obliczenie należności z tytułu świadczenia usługi.
  • 3. Reklamacje złożone po upływie terminu, o którym mowa w punkcie 2, pozostawia się bez rozpoznania.
  • 4. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Klienta lub nazwę firmy, przedmiot reklamacji, datę i godzinę wystąpienia problemu, wysokośc kwoty odszkodowania lub innej należności, podpis reklamującego - jeśli reklamacja składana jest w formie pisemnej.
  • 5. VPBX zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 30 dni od daty jej złożenia.
  • 6. W przypadku braku uzyskania odpowiedzi na reklamację, zostaje ona automatycznie uwzględniona.


Rozwiązanie umowy

  • 1. Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron w formie listownej lub poczty elektronicznej, z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia - w przypadku umów zawartych na czas nieokreślony, lub tak jak stanowi treść indywidualnej umowy.
  • 2. VPBX zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym, jeśli nastąpiły okoliczności, które uniemożliwiają dalsze świadczenie usług na rzecz klienta.
  • 3. VPBX zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku stwierdzenia nieprzestrzegania regulaminu przez Klienta.
  • 4. Umowa zostaje automatycznie rozwiązana w przypadku braku operacji finansowych na koncie Klienta, przez okres 12 miesięcy takich jak: wpłata środków na konto przedpłacone, wykonanie połączenia lub innej usługi o wartości niezerowej. Środki pozostałe na koncie przedpłaconym nie podlegają zwrotowi.
  • 5. VPBX blokuje dostęp do swoich usług w dniu wygaśnięcia umowy.
  • 6. Klient ma prawo do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku zmiany regulaminu VPBX lub w przypadku zmian dokonanych przez VPBX, skutkujących niemożnością dalszego korzystania z usług VPBX.

Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak to możliwe.