Systemy komunikacji w chmurze doskonale sprawdzają się przy pracy zdalnej, zapewniają ciągły kontakt z pracownikami firmy niezależnie od ich lokalizacji. Dzięki temu nie stracisz żadnego klienta, zapewniając pracownikom zdrowy balans pomiędzy pracą a życiem osobistym.
Systemy komunikacji w chmurze są doskonałym rozwiązaniem dla każdej firmy, która chciałaby posiadać nowoczesny system telekomunikacji bez nakładu dużych kosztów. Ustawienia centrali mogą być modyfikowane przez każdego według własnych potrzeb za pomoca panelu sterowania. Centrala w chmurze rozrasta sie wraz z rozwojem twojej firmy, wystarczy zaopatrzeć sie w dodatkowy telefon, dodać go do sieci i gotowe.
Nieograniczone możliwości
Przekierowania rozmów, wirtualna sekretarka, IVR, Fax to email.
Elastyczność
Łatwy w obsludze panel zarządzania pozwala na dokonanie zmian w ustawieniach w kilka minut.
Oszczędności
Nie wymaga nakładów finansowych na instalacje fizycznej centralki. Oszczędzasz na połączeniach telefonicznych.
Dostępność
Możliwość używania z każdego zakątku świata. Świetnie sprawdza się przy pracy zdalnej.
Znajdźmy rozwiązanie, które najbardziej sprosta Twoim potrzebom.
To nadal nie to, czego szukasz? Skontaktuj się z nami.